Co vás čeká?
• Komplexní zpracování a vedení účetní agendy společnosti dle platné legislativy, ČÚS a interních směrnic.
• Měsíční a roční účetní závěrky.
• Zpracování a kontrola přiznání DPH, daně z nemovitostí, silniční daně.
• Evidence majetku, odpisy.
• Zajišťování fakturace a zadávání bankovních příkazů.
• Tvorba podkladů pro konsolidovanou roční závěrku, spolupráce s ostatními účetními v holdingu.
• Zpracování statistických výkazů svěřených společností ve spolupráci s ostatními odděleními.
• Komunikace s finančním úřadem.
• Zpracování podkladů k dani z příjmu (k dispozici je daňový poradce).
• Intenzivní spolupráce s controllingem a ředitelkou ekonomického úseku.
• Spolupráce s auditorem, podklady pro audit.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• Vzdělání min. SŠ ekonomického směru.
• Všeobecný komplexní přehled v účetní legislativě a DPH.
• Zkušenosti na obdobné pozici alespoň 2 roky.
• Samostatnost, pečlivost, odpovědnost, loajalita, flexibilita, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci.
• Pasivní angličtina výhodou.
• Znalost účetního systému Vision výhodou.
• Znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook apod.).
Co vám můžeme nabídnout:
• Hlavní pracovní poměr s místem výkonu práce Pardubice.
• Flexibilní pracovní dobu
• Zodpovědnou práci a dobré finanční ohodnocení.
• Přátelský kolektiv s nadšením pro kvalitně odvedenou práci.
• 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, příspěvek na stravování, káva, čaj na pracovišti, atd.
• Penzijní připojištění po prvním roce
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, neváhejte a přidejte se k nám. Budeme se těšit na Váš životopis.
- T-CZ, a.s., Jana Kociánová
- Dělnická 475, 530 03 Pardubice
- jana.kocianova@lp-praha.cz
- +420 604 612 284